O pohon 4,8 metru dlouhého kupé, respektive kabrioletu se stará stejný motor jako v základních verzích. Jde o čtyřlitrový osmiválec, jenž vykazuje výkon 528 k (389 kW) při 6000 ot./min.

Točivý moment má nejvyšší hodnotu 680 Nm a teoreticky je dostupný již od 1700 ot./min. Výkon se přenáší na všechna čtyři kola přes osmistupňovou samočinnou převodovku ZF.

Bentley Continental GT V8 S Coupe (2013)

Bentley Continental GT V8 S Coupe (2013).

FOTO: Bentley

Kupé GT V8 S zvládne sprint z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy a dosáhne nejvyšší rychlosti 309 km/h. Otevřená verze je ve zrychlení na stovku o 0,2 s pomalejší a v nejvyšší rychlosti zaostává za uzavřenou verzí o zanedbatelný 1 km/h.

Normovaně naměřená spotřeba paliva má v tabulkách hodnotu 10,6 l/100 km u uzavřené verze a 10,9 l u kabrioletu.

Video

Bentley Continental V8 S Convertible

Tužší podvozek, benevolentnější ESP

Čím se kromě vyššího výkonu (o 21 koní) liší verze S? Nabídne o 10 mm nižší světlou výšku a tužší pružiny (45 % vpředu, 33 % vzadu, říká Bentley).

Vzduchové odpružení s hliníkovou přední nápravou tvořenou dvojitými příčnými rameny a víceprvkové zavěšení zadních kol zůstalo zachováno, podvozek je ale laděn na sportovnější jízdu.

Bentley Continental GT V8 S Convertible (2013)

Bentley Continental GT V8 S Convertible (2013).

FOTO: Bentley

Jiný je i stabilizační systém ESC, který dovolí větší prokluz kola. Z hlediska designu je na verzi S jinak tvarované přední lízátko, výraznější jsou boční prahy a větší zadní difuzor.

Prodej bude zahájen zkraje příštího roku, cena zatím nebyla oznámena.

Bentley Continental GT V8 S Convertible (2013)

Bentley Continental GT V8 S Convertible (2013).

FOTO: Bentley