Článek
Vizuální změny jsou spíše kosmetického rázu, zajímavostí je prodloužení předního nárazníku o 5 a zadního dokonce o 15 mm. Díky tomu délka omlazené elantry dosahuje 4550 mm.
Kromě jiného nárazníku prošla drobnou změnou mlhová světla a také vnitřní uspořádání předních světlometů. Nové jsou diody pro denní svícení a sedmnáctipalcová litá kola. Změn se dočkáte patrně i uvnitř, fotografie interiéru či podrobnější popis ovšem zatím chybí.
Důležitou zprávou pro evropský trh je možnost zakoupit naftový motor. Dosud byl k dispozici pouze zážehový čtyřválec 1,6 MPI o výkonu 97 kW/132 koní. Nově se pod kapotu elantry dostane motor 1,6 CRDi (94 kW/128 k), známý třeba i z modelu i30.
Zatím není jisté, kdy bude zahájen prodej na evropském trhu, nejprve se patrně dočkají domácí jihokorejští zákazníci. Cena současné elantry v Česku začíná na částce kolem 320 tisíc korun.