Článek
Oba modely od sebe velmi jednoduše poznáte už z dálky – užitková verze Van nemá u zadních bočních dveří prosklení. Při bližším pohledu je zřejmé, že Van má jen dvě místa k sezení (standardní verze jich má pět), technický základ je ale u obou verzí totožný.
V nabídce je výhradně pětistupňová manuální převodovka, v kategorii motorizací jsou celkem čtyři položky, dva zážehové a dva vznětové agregáty. Naftové zastupuje jeden a týž motor 1,5 dCi s výkony 55 kW (75 k) a 90 koní (66 kW) a 180 Nm, respektive 200 Nm točivého momentu.
Benzínový motor nabídne 82 koní (60 kW) a 134 Nm točivého momentu. Vybrat lze i přeplňovaný typ 1,2 TCe s výkonem 85 kW/115 k.
Velmi praktické auto
V Maroku vyráběná Dacia Dokker sice moc krásy nepobrala, jisté ale je, že půjde o velmi praktický model. Při délce 4363 mm nabídne rozvor náprav 2810 mm a výšku 1814 mm. Šířka je přitom 1751 mm (bez zpětných zrcátek).
Objem zavazadlového prostoru má v základním uspořádání skvělých 800 litrů, po sklopení sedaček u osobní verze vzroste velikost na rovné tři tisícovky litrů. Podle zvoleného motoru činí užitečná hmotnost obdivuhodných 613 až 678 kilogramů.
Základní cena s benzínovým čtyřválcem se vešla pod 200 tisíc, nejlacinější dieselová verze stojí 264 900 korun.