Zmíněný osmiválec 4.2 V8 biturbo dává výkon 353 kW (480 koní), což je o 22 kW více než u předchozí verze. Maximálního točivého momentu lze dosáhnout už při 1900, ale neklesne ani při 6000 ot./min.

Menší naklánění automobilu v zatáčkách zajišťuje systém DRC, který tvoří diagonálně propojené tlumiče s centrálním válcem. RS6 jezdí na 19ti palcových hliníkových kolech.

Luxusní interiér je potažen černou kůží, když k dispozici je několik variací, které se odvíjejí od zvolené barvy karoserie. Modrá (Sprint Blue) metalíza je spojována s perleťovým efektem karoserie, sedadly v černé kůži a černé centrální konzole.

Název "Stříbrný balík" mluví sám za sebe. Stříbrná metalíza a černá kůže interiéru je osvědčenou kombinací. Asi nejstylovější je však černá karoserie, vždyť černá barva je pro automobily značky Audi typická a interiér není jiný. Snad jediným sportovním prvkem, ve výbavě RS6, jsou tak sportovní hliníkové pedály.

Audi RS 6 plus bude vyrobeno jen 999 kusů a dodáváno bude jen s karosérií modelu Avant.