Největších změn se dočkala přední maska, která má nyní jednodílnou masku chladiče (dříve zde byl vodorovný pruh). Jinak tvarovaný je i přední spoiler. Zpětná zrcátka mohou být nově z karbonu, stejně jako spodní část předního spoileru a zadní difuzor.

Aston Martin Rapide S (2013)

Aston Martin Rapide S (2013)

FOTO: Aston Martin

Šestilitrový dvanáctiválec posílil z původních 477 k na nynějších 558 k (při 6750 otáčkách), točivý moment má hodnotu 620 Nm (+ 20). Motor je spojen výhradně se šestistupňovou samočinnou převodovkou, zrychlení 0-60 mil/hodinu (0-96 km/h) je otázkou 4,7 s (dříve 5,0 s). Nejvyšší rychlost nebyla zveřejněna, ale rozhodně bude začínat číslicí „3“; minulá generace, vyráběná od roku 2010, zvládala 303 km/h.

Aston Martin Rapide S (2013)

Aston Martin Rapide S (2013)

FOTO: Aston Martin

Základem jsou dvacetipalcová kola z lehkých slitin, podvozek, respektive celý automobil lze nastavit ve třech stupních - normální, sportovní a závodní okruh. Pro cestující na zadních sedadlech jsou nově integrovány dvě obrazovky přehrávající DVD (příplatková výbava).

Cena zatím nebyla zveřejněna, objednávky už bude možné zadávat v únoru. V březnu s největší pravděpodobností proběhne světová premiéra na ženevském autosalonu.

Aston Martin Rapide S (2013)

Aston Martin Rapide S (2013)

FOTO: Aston Martin