Loni prodej Audi, která stejné jako česká Škoda Auto patří do skupiny Volkswagen, na Blízkém východě vzrostl o 16,4 procenta na rekordních 9155 vozů. Letos plánuje automobilka zvýšit prodej na nejméně 10 000 vozů. Celosvětově pak chce Audi zvýšit dodávky vozů na trh do roku 2020 na více než dva milióny, a předhonit tak současnou jedničku na trhu luxusních vozů, BMW.

Spolu s místními partnery má Audi v regionu v běhu sedm velkých stavebních projektů, včetně autosalonů a center pro poskytování servisních služeb ve Spojených arabských emirátech, Ománu a Kataru. Podle Hilla však značka potřebuje zdvojnásobit kapacitu svých dílen v regionu.

Největší podíl na prodeji Audi v regionu mají SAE, kde automobilka loni zvýšila prodej o 21,7 procenta na 3819 vozů. Následuje Saúdská Arábie, kde se prodej Audi loni zvýšil o 26 procent.