Podrobné technické informace zatím japonská automobilka tají a známy budou až po slavnostní premiéře. Již teď se však Honda "pochlubila" horkou technickou novinkou, jíž je unikátní manipulační systém pohonu všech kol SH-AWD.

Ten kombinuje možnost kontroly nad rozložením točivého momentu mezi přední a zadní kola a nezávisle na tom rozložení točivého momentu do levého a pravého zadního kola.

Systém samozřejmě nedává řidiči plnou kontrolu nad vozem, ale hledá optimální velikost a rozložení točivého momentu mezi všechna čtyři kola s ohledem na jízdní podmínky.

Řidiči tak zbývá možnost regulace mezi předními a zadními koly v poměru 30:70 nebo 70:30 a mezi zadními koly dokonce 0:100 nebo 100:0, když 100 je maximální točivý moment a 0 vyjadřuje kolo, či nápravu bez náhonu.

Změny točivého momentu se nevyužívá jen k lepšímu pohonu automobilu, ale třeba i k plynulejšímu a bezpečnějšímu projíždění zatáček. To by mělo zajistit daleko lepší manévrovatelnost než je u automobilů této třídy běžné.