Hyundai chce evidentně pozvednout image svých aut, kterou dosud mnoho náročných evropských zákazníků vnímá jako „druholigovou“, jakkoliv jsou některé modely Hyundai/Kia velmi povedené. Allan Rushforth, viceprezident Hyundai Motor Europe, ke stavbě centra poznamenal: „Nové středisko reprezentuje významnou investici, od níž si slibujeme, že ve značné míře přispěje k vylepšení vnímání značky Hyundai a našich klíčových konkurenčních výhod v Evropě.“

Na trati přezdívané vzhledem ke své náročnosti „Zelené peklo“ testují prakticky všechny evropské automobilky, loni zde šlo zahlédnout například Škodu Rapid. Je pochopitelné, že některé automobilky (třeba Porsche) jsou na okruhu přítomny častěji než jiné, každá automobilka má navíc své testovací polygony.

Nürburgring se otevřel v roce 1927, jde o nejdelší závodní okruh na světě. Celková délka činí 26 kilometrů, je zde 40 levotočivých a 50 pravotočivých zatáček; převýšení činí 300 metrů. Jeden z nejhezčích závodních okruhů na světě, který svým charakterem připomíná okresní silnice, je často otevřen pro veřejnost.