Článek
O pohon se stará dvakrát přeplňovaný 4,4litrový osmiválec. Tento motor používají i modely M5 či X5 M a X6 M. Výkon motoru činí 560 koní (412 kW) při 7200 otáčkách. Točivý moment dosahuje 680 Nm od 1500 otáček. Stovku zvládne M6 za 4,2 sekundy, což je o 0,2 s lepší výsledek než u M5 (otázkou samozřejmě je, jak rozdílné bude pružné zrychlení).
Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na tradičních 250 km/h, a ačkoliv o tom zatím BMW nehovoří, po odblokování omezovače se jistojistě přehoupne přes 300 km/h (u M5 je to 305 km/h). Kombinovaná spotřeba paliva se těsně vešla pod 10 litrů (9,9 l / 100 km), k čemuž při normovaném měření dopomohl i kontroverzní, do tohoto modelu standardně montovaný systém start/stop.
Standardem pro M6 Gran Coupe je karbonová střecha, aktivní zadní diferenciál a dvacetipalcová litá kola. Řízení má hydraulický (nikoliv elektrický) posilovač, nastavit lze ve třech režimech tuhosti. Prodej bude zahájen v květnu příštího roku, v Německu novinka stojí 3,2 miliónu korun.