První motor je typickým zástupcem stále populárnějšího nebo spíš legislativou vynuceného downsizingu. Hyundai potvrdil tříválcový motor Kappa 1.0 TCI (Turbocharger Intercooler) s ventilovým rozvodem DOHC. Nový agregát je přeplňovaný turbodmychadlem a poskytuje nejvyšší výkon 106 k (78 kW) a maximální točivý moment 137 Nm.

Přeplňované maloobjemové tříválce nabízí i další konkurenti, například Ford a v budoucnu kvůli přísným emisním normám budou přibývat další, jakkoliv je mezi normovanou a reálnou spotřebou obvykle podstatný rozdíl.

Druhý motor potěší příznivce výkonných šestiválců. Jde o vidlicový šestiválec o objemu 3,0 litru, který bude produkovat 350 koní (258 kW). Motor se objeví pod kapotou nové generace kupé Genesis.

Hyundai a Kia rovněž nabídnou sportovně laděnou verzi hatchbacků i30/cee´d, které bude pohánět čtyřválec o výkonu 200 koní. Představit by se tyto verze měly v březnu na ženevském autosalonu. Stejný motor by později měl zamířit i pod kapoty verzí kombi odvozených od výše zmíněných hatchbacků.