A že to není jen plácání do již zmíněné vody svědčí benzínový šestiválec o objemu 2946 cm3, který, v kombinaci se šestistupňovou sekvenční převodovkou, dává výkon velmi slušných 230 kW (320 koní).

Karosérie z uhlíkového kompozitu se nese v závodním duchu, nechybí velký zadní spojler a výrazné blatníky. I přesto vůz neztrácí "ducha" klasické "čtyřistasedmičky".

Dvoudveřový automobil je navržen pro dva cestující, má délku 4,67 a šířku 1,9 metru. Do střechy jsou v jejím nejvyšším bodě (1,37 metru) zakomponovány dva sací otvory, kterým v chlazení již zmíněného šestiválce pomáhají i výrazné "žábry" na zadních blatnících. Samozřejmostí je bezpečnostní trubkový rám.

Ryze sportovnímu interiéru dominuje ve volantu zabudovaný displej, na kterém se zobrazuje ideální dráha, kterou může řidič porovnávat s dráhou skutečnou. Z materiálů dominují červená a černá kůže. Celý interiér ctí sportovní tradice a neobsahuje žádné výraznější prvky zvyšující komfort.