Při konstrukci Trepiůna byl kladen důraz na co největší prostor pro pasažéry, kterých se do tohoto "minifiatu" vejde, jak už název napovídá, právě 3+1, když za řidičem zbývá místo už jen pro dítě.

Extrémně krátká příď a minimální přesah kapoty vozu přes zadní nápravu posilují dojem "bubliny s kolem v každém rohu". Absence výraznější mřížky chladiče a malé kulaté světlomety dodávají vozu charakteristický a ne nezajímavý výraz. Široké čelní sklo přecházející v obrovské střešní okno dojem originality jen podporuje.

Interiér je koncipován v duchu jednoduchosti a modernosti. Centrální konzole přechází v přístrojovou desku s velkým LCD displejem, jenž je dobře vidět ze všech míst. Řidič má k dispozici samostatný kruhový displej se základními informacemi o chodu automobilu.

"Minifiat" Trepiůno budou pohánět benzínové agregáty o objemu 1,1 litru s výkonem 40 kW (54 koní), 1,2 litru (44 kW/60koní) a také diesel o objemu 1,3 litru (51 kW/69 koní).