Článek
O pohon nejluxusnějšího auta s logem Bentley se stará dvakrát přeplňovaný šestilitrový dvanáctiválec s označením W12. Při 6000 otáčkách dává motor se 48 ventily výkon 625 koní, mezi dvěma a pěti tisíci se na všechna čtyři kola přenáší 800 Nm točivého momentu. Oproti standardnímu Continentalu GT má Continental GT Speed o 50 koní a 100 Nm více, pohotovostní hmotnost není z nejmenších - 2320 kilogramů.
Převodovka je automatická, má osm rychlostních stupňů. Výkon se přenáší na všechna čtyři kola, mírně je preferována zadní náprava (60:40). Zrychlení z 0 na 100km/h je otázkou 4,2 sekundy, rychlosti 160km/h dosáhne za devět sekund. Popisovaný automobil přestane zrychlovat při 330 km/h. Kombinovaná spotřeba paliva je 14,5 l.
Kola jsou standardně velká 21 palců
GT Speed se od méně výkonných zástupců této modelové řady liší 21palcovými desetipaprskovými koly (pneumatiky mají rozměr 275/35 ZR 21), tmavou výplní masky chladiče, níže položených otvorů pro nasávání vzduchu (v nárazníku) a mírně odlišných koncovek výfuku.
Podvozek je – stejně jako u ostatních modelů řady Continental - založen na lichoběžníkové přední nápravě s rameny z hliníkové slitiny, vzadu je víceprvková náprava, odpružení je vzduchové. Celkové naladění podvozku i elektronického stabilizačního systému jsou podle Bentley naladěny „sportovněji“. O zpomalení se starají ocelové kotouče o průměru 405 mm vpředu a 335 mm vzadu s osmipístkovými třmeny. V příplatkové výbavě nechybí karbonové brzdy s rozměry 420 mm vpředu a 356 mm vzadu.
V nabídce je sedmnáct základních barev, na přání ale není problém namíchat téměř jakoukoli barvu. Prodej byl právě zahájen, prodejní cena v Česku začíná na částce 4 365 000 korun (bez DPH).