Tradičně první příčka v prodeji patří domácí Škodě Auto, která zaznamenala 9640 prodaných aut (+204 ks). Škodovka si rovněž polepšila co se týká podílu na domácím trhu nových osobních automobilů. Rok 2003 končila s podílem 47,73 procenta. Za první dva měsíce roku 2004 si polepšila na 51,69 procenta, vyplývá to z informací Sdružení automobilového průmyslu.

O jednu příčku na třetí si polepšil Volkswagen, jehož vozy si koupilo 1131 zákazníků. Oproti stejnému období loňského roku je to nárůst o 85 vozů. Úvod roku naproti tomu nebyl příznivý pro francouzské značky Peugeot a Renault, kterým prodeje poklesly téměř shodně o 41 procent. Peugeot prodal 659 vozidel oproti 1128 prodaným v lednu a únoru 2003. Renault si vybralo 648 zákazníků, což je o 451 méně než před rokem.

Naopak příznivý byl začátek roku pro automobilky Nissan, Honda či Audi. Všechny tři zmíněné značky zaznamenaly nárůst prodejů přes 20 procent. Lídrem je Nissan, který ve srovnání s loňskem prodal o bezmála stovku aut více a zaznamenal nárůst o 35,53 procenta. Honda si polepšila o 25,54 procenta a Audi o 26,42 %.

Prodej osobních automobilů - leden až únor
Poř. Značka 2004 (ks) 2003 (ks) podíl na trhu 2004 (%)
1. Škoda 9640 9436 51,69
2. Ford 1213 831 6,50
3. Volkswagen 1131 1046 6,06
4. Peugeot 659 1128 3,53
5. Renault 648 1099 3,47
6. Hyundai 595 605 3,19
7. Toyota 562 522 3,01
8. Citroën 549 853 2,94
9. Opel/GM 442 964 2,37
10. Fiat 398 364 2,13
11. Seat 380 561 2,04
12. Nissan 370 273 1,98
13. Mazda 346 309 1,86
14. Audi 335 265 1,80
15. Honda 231 184 1,24
Zdroj: Sdružení automobilového průmyslu