Šéf prodeje BMW Ian Robertson předpověděl, že automobilka bude i nadále pokračovat v růstu navzdory obtížným ekonomickým podmínkám v eurozóně. "Jsme si jisti, že dosáhneme solidního růstu také ve druhém pololetí," řekl. Prodej automobilky zahrnuje kromě vlajkové značky BMW malé automobily Mini a superluxusní vozy Rolls-Royce.

Za prvních sedm měsíců letošního roku prodej Audi meziročně stoupl o více než 12 procent na 852 900 vozů. Firma v červenci zaznamenala silný růst prodeje v Asii, Spojených státech i Německu. Ve Francii, Itálii a Španělsku však její prodej podle agentury DPA klesl.

Červencový výsledek BMW kontrastuje s výkonem domácího konkurenta Mercedes-Benz Car, který je součástí koncernu Daimler. Ten minulý týden oznámil, že prodej jeho vozů Mercedes-Benz, Smart, AMG a Maybach v červenci vykázal první pokles za téměř tři roky.