Hlavní obsah

Hyundai začal prodávat omlazenou i20, začíná na 200 tisících

Novinky, maž

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Tuzemské zastoupení automobilky Hyundai začalo od středy prodávat omlazenou verzi i20, která se vyrábí v Turecku. Na českém trhu nový model stojí od 199 900 korun.

Foto: Hyundai

Hyundai i20 (facelift, 2012)

Článek

Vnější rozměry, až na jeden, jsou prakticky stejné - šířka 1710 mm, výška 1490 mm a rozvor 2525 mm jsou zcela stejné jako dosud. Délka byla v porovnání s předchůdcem prodloužena o 55 mm (vpředu o 30 mm, vzadu o 25 mm) na současných 3995 mm.

Změnil se vnější design s šestiúhelníkovou maskou chladiče a novými světlomety - přední maska kopíruje vzhled současné i30 a dalších modelů od této korejské automobilky.

Foto: Hyundai

Hyundai i20

Nový je také tříválcový vznětový motor s interním označením U-II o objemu 1,1 litru a výkonu 55 kW (75 k). Naftový tříválec nabídne 180 Nm točivého momentu. Dalším naftovým motorem je čtrnáctistovka s výkonem 90 k a masivními 220 Nm.

Foto: Hyundai

Hyundai i20 (facelift, 2012)

Dva benzínové motory

Benzínové agregáty zastupují dva motory: dvanáctistovka (zdvihový objem je nicméně 1248 ccm) s výkonem 85 koní a 120 Nm a čtrnáctistovka s rovnými 100 koňmi a 137 Nm točivého momentu.

Kufr nabídne 295 litrů. Podvozek je tvořen tradičními vzpěrami McPherson vepředu, vzadu jsou vlečená ramena spojená torzní příčkou. Řízení je hřebenové s elektrickým posilovačem. Brzdy jsou na všech kolech kotoučové s vnitřním chlazením.

Foto: Hyundai

Hyundai i20

Na českém trhu stojí omlazená i20 od 199 900 korun v případě třídveřové verze a motoru 1,2i. Za pětidveřovou verzi s tím samým motorem dáte 229 900 korun. Naftový tříválec stojí od 319 990 korun, silnější naftová motorizace zatím v ceníku tuzemského importéra nefiguruje.

Foto: Hyundai

Hyundai i20

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám