Článek
Vnější rozměry, až na jeden, jsou prakticky stejné - šířka 1710 mm, výška 1490 mm a rozvor 2525 mm jsou zcela stejné jako dosud. Délka byla v porovnání s předchůdcem prodloužena o 55 mm (vpředu o 30 mm, vzadu o 25 mm) na současných 3995 mm.
Změnil se vnější design s šestiúhelníkovou maskou chladiče a novými světlomety - přední maska kopíruje vzhled současné i30 a dalších modelů od této korejské automobilky.
Nový je také tříválcový vznětový motor s interním označením U-II o objemu 1,1 litru a výkonu 55 kW (75 k). Naftový tříválec nabídne 180 Nm točivého momentu. Dalším naftovým motorem je čtrnáctistovka s výkonem 90 k a masivními 220 Nm.
Dva benzínové motory
Benzínové agregáty zastupují dva motory: dvanáctistovka (zdvihový objem je nicméně 1248 ccm) s výkonem 85 koní a 120 Nm a čtrnáctistovka s rovnými 100 koňmi a 137 Nm točivého momentu.
Kufr nabídne 295 litrů. Podvozek je tvořen tradičními vzpěrami McPherson vepředu, vzadu jsou vlečená ramena spojená torzní příčkou. Řízení je hřebenové s elektrickým posilovačem. Brzdy jsou na všech kolech kotoučové s vnitřním chlazením.
Na českém trhu stojí omlazená i20 od 199 900 korun v případě třídveřové verze a motoru 1,2i. Za pětidveřovou verzi s tím samým motorem dáte 229 900 korun. Naftový tříválec stojí od 319 990 korun, silnější naftová motorizace zatím v ceníku tuzemského importéra nefiguruje.