Modernizovanému Audi Q5 zůstal prakticky stejný design jako dosud. Nový je nárazník s integrovanými otvory pro přívod vzduchu. Pozorní čtenáři si všimnou také leskle černých mřížek a mlhových světlometů s chromovanými rámečky. Zadní svítilny jsou ve spojení s předními světlomety xenon plus vybaveny diodami LED.

Poslední novinou jsou zploštělé koncovky výfukové soustavy, které se nabízejí ve dvou variantách v závislosti na motoru. Součástí sériové výbavy jsou podélné střešní nosiče včetně příčníků. Barevná paleta zahrnuje 15 barev karoserie, z nichž čtyři jsou nové.

Audi Q5 (facelift, 2012)

Audi Q5 (facelift, 2012)

FOTO: Audi

Nové Q5 je v nabídce s pěti motory, v zásadě jde o stejné agregáty, nabídnou však mírně vyšší výkon, kontroverzní systém start/stop a nižší spotřebu paliva (až o 15 procent). Tři jsou vznětové (TDI), dva zážehové (TFSI). Rozmezí výkonů je od 143 koní do 272 koní v případě vidlicového benzínového šestiválce 3.0 TFSI, přeplňovaného kompresorem.

Audi Q5 (facelift, 2012)

Audi Q5 (facelift, 2012)

FOTO: Audi

Pro všechny motory je už v sériové výbavě k dispozici pohon všech kol quattro, zajišťovaný prostřednictvím mezinápravového diferenciálu Torsen. Výjimkou je dvoulitrový turbodiesel s výkonem 143 koní. Podvozek Audi Q5 s pětiprvkovou přední nápravou a zadní nápravou s lichoběžníkovými rameny byl nepatrně vylepšen. Audi hovoří o větším jízdním komfortu díky optimalizované charakteristice pružin, tlumičů a příčných zkrutných stabilizátorů.

Ceny jsou zhruba o 25 tisíc korun vyšší než v případě výběhového modelu Q5. V prodeji se nový model objeví v létě.

Audi Q5 (facelift, 2012)

Audi Q5 (facelift, 2012). Fotku přístrojové desky zatím Audi nezveřejnilo. Dá se předpokládat, že mnoho změn neprodělala.

FOTO: Audi