Koncept vypadá „velmi sériově“ a je očividné, že jde o upravený sériový model Q3. Vůz stojí na dvacetipalcových kolech (pneu mají rozměr 255/30). Koncept RS Q3 má jiný nárazník a přední nasávací otvory působí mohutným dojmem. Světlá výška je snížená o 25 mm, takže auto si na terénní radovánky může nechat zajít chuť (ne že by standardní Q3 byla stavěná do náročnějšího terénu). Uvnitř zaujmou špičková sportovní sedadla, známá z ostatních modelů RS od Audi.

Audi RS Q3 (koncept, 2012)

Audi RS Q3 (koncept, 2012) - vepředu jsou špičková sportovní sedadla.

FOTO: Audi

Audi RS Q3 (koncept, 2012)

Audi RS Q3 (koncept, 2012)

FOTO: Audi

O pohon plně funkčního konceptu se stará motor 2.5 TFSI s přímým vstřikováním benzínu a s přeplňováním turbodmychadlem. Ze zdvihového objemu 2480 ccm poskytuje nejvyšší výkon 265 kW (360 k). Vůz akceleruje z 0 na 100 km/h za 5,2 vteřiny a rozjede se až na 265 km/h. O řazení se stará sedmistupňová samočinná převodovka S tronic, auto má poháněná všechna čtyři kola pomocí mezinápravové Haldex spojky.

Audi Q3 2.0 TFSI

Audi Q3 2.0 TFSI - sériová verze

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Audi RS Q3 (koncept, 2012)

Audi RS Q3 (koncept, 2012) - interiér vypadá velmi "sériově".

FOTO: Audi

Audi zatím o RS Q3 mluví výhradně jako o konceptu, vzhledem k parametrům i zpracování konceptu se domníváme, že sériová verze je jistá na téměř 100 procent.

Audi RS Q3 (koncept, 2012)

Audi RS Q3 (koncept, 2012)

FOTO: Audi