Fiesta ST je prvním vozem automobilky Ford, který ponese označení "ST" (Sport Technologies) bez přidávání jakýchkoli čísel a to ani v budoucnu.

Pohon bude zajišťovat dvoulitrový čtyřválec Duratec ST s výkonem 110 kW (150 koní), díky němuž bude "estéčko" z nuly na 100 km/h o dvě vteřiny rychleji než standardní Fiesta.

Velice kompaktně působící Fiesta ST na své dravé jízdní vlastnosti upozorňuje agresivnější maskou chladiče a robustnějšími, dolů protaženými nárazníky. Skvěle také působí i jasně rudý lak a hliníková 17ti palcová litá kola. Celek dotvářejí detaily v barvě karoserie, jako jsou například dveřní kliky, ochranné boční lišty nebo kryty vnějších zpětných zrcátek.

Do černa laděný interiér je jednoduchý, avšak nepostrádá moderní vybavení. Na první pohled zaujmou přední sedadla čalouněná černou kůží a červenou textilií. Sportovní pedály a dobře padnoucí, kůží obšitý volant, stejně jako přehledná přístrojová deska jsou kvality, které jsou u sportovního vozu samozřejmostí.