Přídomek Tour získala Octavia první generace v okamžiku, kdy byla zahájena souběžná výroba s druhou generací téhož modelu. Automobilka tak měla v nabídce velké auto za malé peníze, uvedl Baláž.

Ve voze Octavia Tour jezdí více než 5500 českých řidičů. "Ti, kteří doposud váhali, mají nyní poslední šanci. U obchodníků Škoda na ně čekají poslední vozy s bohatou výbavou," řekl Petr Pečenka ze společnosti Škoda Auto.

Octavii Tour s motorem 1,4 MPI lze v akční nabídce Trumf pořídit za základní cenu 249 900 korun. Octavia je nejúspěšnějším modelem značky Škoda, jen v uplynulém roce si tento vůz pořídilo 390 000 zákazníků. Mezi lety 1996 a 2010 se vyrobilo více než 1,4 miliónu vozů Octavie první generace. Dalších 2,5 miliónu bylo od roku 2004 doposud vyrobeno v generaci druhé. Novou, třetí generaci modelu Octavia, představí automobilka příští rok.