Článek
Ferrari touto speciální edicí naznačuje, jak moc je pro něj z ekonomického hlediska čínský trh důležitý. Není mnoho trhů, které by se od Ferrari dočkaly k libovolnému jubileu takové pocty. Maranellský výrobce uvolnil pouze pro Čínu 20 kusů modelu Ferrari 458 Italia, který je z pohledu Evropana poněkud kýčovitý – na kapotě jsou tradiční čínští draci, litá kola jsou nalakována v barvě zlata.
Stejná barva je vidět i na karoserii v podobě dvou pruhů, které se táhnou přes celou kapotu. Uvnitř má tlačítko Start čínský nápis a nechybí ani plaketka limitované edice. Další zvláštností jsou zlatou nití prošívané hlavové opěrky.
Ferrari je součástí italské automobilky Fiat, která vlastní také značky Lancia, Alfa Romeo či Maserati. V Česku automobilka vloni prodala 42 modelů, v Číně 777 vozidel, v USA dokonce 1758. Mezi další velké trhy, kde každoročně výrazně roste prodej, patří Velká Británie či Německo. Vloni automobilka prodala celkem 7195 automobilů se vzpínajícím se koněm.