Amedeo Felisa z Ferrari potvrdil, že automobilka vyvíjí hybridní systém, který by mohl být spojen s dvanáctiválcovým motorem. V zásadě jde o snahu snížit průměrné emise, jejichž překročení nemilosrdně - a v případě takto výjimečných supersportů zbytečně - trestá nejrůznějšími finančními sankcemi Evropská komise. Druhým efektem je změna vnímání Ferrari širokou veřejností coby „zelené“ automobilky, což se ale v očích konzervativních fanoušků značky s logem vzpínajícího se koně může jevit kontraproduktivně.

Nový systém by měl umět jezdit čistě na elektrický pohon (například při popojíždění ve městě), jeho hlavní funkcí by bylo krátkodobě přidávat výkon zhruba 100 koní.

Felisa mluvil také o případném nasazení šestiválcového motoru. „Proč ne šestiválec?,“ zeptal se řečnicky. Ferrari dosud nabízí výhradně osmiválce a dvanáctiválce. Zatím není jisté, v jakém časovém horizontu Ferrari představí sériový V6 nebo dvanáctiválec s hybridním systémem. Už samotné potvrzení, že se na něčem takovém pracuje, je nečekané a důležité zároveň.