Nissan v minulosti pod značkou Datsun prodával většinu svých automobilů v zahraničí. V roce 1981 ji sice přestal používat, značka však podle agentury Reuters zůstala obecně známá ve Spojených státech, na Blízkém východě i v mnoha asijských zemích.

Podle listu Nikkei hodlá Nissan nabídnout vozy se značkou Datsun nejprve v Indii, Indonésii a Rusku. Cena by se měla pohybovat kolem 500 000 jenů (zhruba 115 000 korun) a automobilka doufá v brzké dosažení prodeje 300 000 vozů Datsun ročně, píše Nikkei.

Nissan minulý měsíc oznámil, že jeho čistý zisk ve třetím finančním čtvrtletí končícím v prosinci, stoupl o více než tři procenta na 82,7 miliardy jenů (19 miliard Kč) díky silnému prodeji po celém světě. Potvrdil rovněž odhad celoročního zisku, který je lepší, než výhledy hlavních domácích konkurentů Toyota a Honda.