Citroën DS4 vypadá dobře už v základní verzi, verze Racing působí už na první pohled sportovně. Podvozek byl oproti standardní sériové verzi snížen o 35 mm, přičemž rozchod je větší o 55 mm vpředu a vzadu dokonce o 75 mm. Všimnout si lze i nového difuzoru, širokých prahových lišt nebo rozšířených blatníků. Efektní je matný šedý lak s tzv. texturovým efektem.

O pohon se stará benzínová šestnáctistovka přeplňovaná turbodmychadlem. Výkon motoru je 256 koní, tzn., že na jeden litr objemu připadá 160 k. Údaje o spotřebě či nejvyšší rychlosti automobilka neuvedla.

Citroën DS4 Racing (koncept, Ženeva 2012)

Citroën DS4 Racing (koncept, Ženeva 2012)

FOTO: Citroën

Za zmínku stojí ještě brzdy – kotouče vepředu mají průměr 380 mm. Litá kola mají rozměr devatenáct palců a obouvají pneumatiky s rozměrem 235/40.

Nový koncept bude poprvé k vidění na ženevském autosalonu. Automobilka se zatím nevyjádřila k plánované sériové výrobě, celkové provedení nicméně působí dostatečně „sériově“, takže je dost pravděpodobné, že tento model letos zamíří do prodejen francouzské automobilky.

Citroën DS4

Citroën DS4 - standardní verze

FOTO: Martin Žemlička, Novinky