Bližší podrobnosti Fioravanti zveřejní na březnovém autosalónu v Ženevě. Přední světla studie jsou vytvořená ze světelných diod, jejichž svítivost je ovládána speciálním softwarem. Světla tak reagují například na data o tom, jak je vůz naložen, či jakou jede rychlostí. Fioravanti v tomto případě zdokonalilo systém představený se studií Yak v Ženevě před dvěma roky.

Z dílny Fioravanti

Na svém kontě má toto designérské studio několik zajímavých studií. Na sympóziu o elektřinou poháněných vozech v roce 1994 v Los Angeles Fioravanti uvedlo vůz Sensiva. V roce 1996 představilo prototyp vozu Nyce. Jedná se o jakési miniSUV jehož délka je 3640 mm. Boční dveře se pro usnadnění nástupu do vozu mohou otevírat na obě strany. Koncept FLAIR, jehož název vzešel s kombinace slov fluid (plynulý) a air (vzduch), rozvinul aerodynamické vlastnosti Sensivy.

K nedožitým stým narozeninám Enza Ferrari uvedlo Fioravanti v roce 1998 studii supersportovního kupé budoucnosti F100 vybavenou poloautomatickou převodovkou, výkonným desetiválcem a po vzoru monopostů formule 1 sekvenčním řazením pod volantem. V další letech pak následovala F100r, což byla otevřená verze předchozího konceptu.

Zcela z jiného soudku je studie Tris z roku 2000. Kompaktní miniautomobil byl navrhován s přihlédnutím k minimalizaci počtu použitých komponentů pro výrobu v zemích jako jsou Čína, Indie či rozvojové země v Africe. Při vývoji této studie využilo designérské studio poznatky získané ze studie  Nyce.

Vola - střecha s panty

V roce 2001 se na autosalónu v Turíně představilo studio Fioravanti konceptem Vola. Vůz s tváří Alfy Romeo má zajímavě řešený způsob otevírání a zavírání střechy, jejíž ovládání je monžné buď ručně či elektricky. Systém stojí na dvou protilehlých pantech s logem studia. Poloprůhledná střecha po sklopení neubírá nic ze zavazadlového prostoru, neboť se uvelebí na jeho víku. Vzhled automobilu umocňují protáhlé přední světlomety a revolučně řešené mlhovky usazené v nárazníku a přes blatníky protažené až ke dveřím.

O rok později byla uvedena studie Yak, kterou Fioravanti označilo za průkopníka nové třídy cross-over. Dnes bychom Yak zařadili spíše mezi SUV. Tento 4500 mm dlouhý vůz se pyšní zvýšeným podvozkem a rozvorem 2800 mm, což nasvědčuje prostornosti interiéru. Zajímavostí jsou i poloautomatické čtyřbodové bezpečnostní pásy, které řidiče a splujezdce po nasednutí připoutají.