Za zmínku jistě stojí důmyslný systém IMA, což je hnací ústrojí kombinující benzínový a elektrický pohon. Celý systém je ekonomičtější i díky schopnosti získávat část hnací energie zpět v průběhu tzv. regeneračního brždění.

Funkční systém IMA bude poprvé použit v modelu Civic IMA, ale také v konceptu IMAS, který ještě více kombinuje technologie šetřící životní prostředí se sportovním duchem celého vozu. Jeho velmi nízká hmotnost, extrémně nízký koeficient odporu vzduchu a vysoký výkon budou jistě zajímavým nahlédnutím do budoucnosti cestování.

Mimo ekologických aspektů se pokročilé technologie dotýkají také sportovní stránky vozů nesoucí značku Honda. Nejlépe to ilustruje v současné době jezdící automobil závodů Formule 1 stáje BAR na jehož vývoji se Honda podílí.

Jeho technologie se slučují se závodními NSX-R a Hondou S2000, které byly uvedeny minulý rok na mezinárodním závodu na 24 hodin ADAC na německém Nuerburgringu a úspěšně demonstrovaly svůj závodnický potenciál.

Ústřední bod celého vývoje automobilky Honda však má být koncept s označením HSC, který byl poprvé odhalen minulý rok na mezinárodním autosalonu v Tokiu. Jeho smyslné křivky a motor umístěný uprostřed napovídají možnosti komfortní jízdy, která bude dostupná i méně zkušeným řidičům. Podle vyjádření automobilky bude HSC koncept základem pro další generaci vozů NSX.

Chybět nebudou ani designové studie. Tentokrát jde o pětidvéřové návrhy vozů Civic a Accord Tourer Diesel, které mají rozšířit představy o vnějším i vnitřním vzhledu obou vozů a potvrzují ústřední postavení modelu Civic v obchodní i vývojové strategii automobilky Honda.