Článek
Renault v očích většiny motoristů nepatří zrovna mezi automobilky, které by na trh dodávaly zajímavé sportovní modely. V rámci Renaultu však funguje sportovní divize, která na trh vypustila třeba skvělé Clio RS, jeden z nejlepších malých ostrých hatchbacků nebo právě Twingo RS. [celá zpráva]
Změny na omlazeném Twingu RS, které se poprvé ukáže za tři týdny na ženevském autosalonu, jsou vysloveně kosmetické. Technika zůstala úplně totožná. Změny se týkají i verze Gordini, která se liší pouze v detailech (například má bílé pruhy na kapotě apod.)
Co je nového? Zejména přední maska s kulatými mlhovkami, dále je nový nárazník, koncovka výfuku a zadní spoiler. Interiér nabídne nové, žluté obšití volantu či sedadel.
Pod kapotou je stejný motor jako dosud - atmosférická šestnáctistovka o výkonu 133 koní (98 kW) při 6 750 otáčkách. Točivý moment má hodnotu 160 Nm. Spotřeba mírně klesla na současných 6,5 litru. Motor je spojen s pětistupňovým manuálem, poháněná jsou přední kola.
Renault počítá s prodejem nového modelu na českém trhu, není ale jisté kdy.