Domácí automobilka Škoda Auto i přes téměř 4% pokles prodeje zvýšila podíl na trhu na 53,50 procenta. Mladoboleslavská automobilka prodala celkem 4277 vozů. Na druhém místo se vyhoupl Ford s 537 prodanými vozy a nárůstem o 24,88 procenta. Růst prodejů vykázalo pouze sedm automobilek z TOP 15 podle SAP. Vedle Fordu se tak dařilo i Volkswagenu, Audi, Fiatu, Nissanu a Hondě, která oproti lednu 2003 zvýšila prodej o 42,25 procent na 101 prodaných vozů v lednu 2004.

Prodeje nových vozů v ČR v lednu let:
2000 8757
2001 9605
2002 8285
2003 9049
2004 7994
Zdroj: Svaz dovozců automobilů

Největší podíl na trhu nových vozů si udržely malé vozy, celkem se jich prodalo 4647 kusů. Dominantní podíl 75,12 procenta si zajistil model Škoda Fabia s 3491 prodaným vozem. Střední třídě dominovala Octavia s 698 prodanými auty. Velmi dobře se dařilo novince od Fordu v kategorii MPV. C-MAX si koupilo 53 zákazníků. Luxusním vozům s přehledem vévodí Audi A8 s podílem 86,67 procenta. Áosmičky se prodalo 39 kusů.

Prodej vozů podle tříd v ČR v lednu 2004
Kategorie ks podíl % 
Mini 155 1,94
Malé 4647 58,13
Nižší střední 1011 12,65
Střední 1311 16,40
Vyšší střední 196 2,45
Luxusní 45 0,56
MPV 422 5,28
Sportovní 44 0,55
Terénní 163 2,04
Zdroj: Svaz dovozců automobilů