Na západoevropských trzích automobilka zákazníkům dodala 29.300 vozů, před rokem jich bylo 26.400. V západně Evropě automobilka zvýšila tržní podíl na 3,11 procenta. Ve Švýcarsku se prodej zvýšil o 46,3 procenta na 1500 prodaných vozů, v Německu automobilka prodala 8900 aut, což bylo o 23,2 procenta více. V Rakousku se prodej zvýšil zhruba o třetinu.

Ve střední Evropě automobilka zvýšila prodej o 2,5 procenta na více než 10 200 aut. Dvojciferný nárůst firma zaznamenala na trzích v Maďarsku a Slovensku.

Ve východní Evropě firma v lednu prodala 7700 aut, meziročně o 44,5 procenta více. Největší podíl na tom měl ruský trh, kde se prodalo téměř 4800 aut, meziročně o 41,7 procenta více. V Rusku je zájem především o modely Octavia, které tam tvoří přes polovinu prodaných aut značky. Na Ukrajině Škoda prodala téměř 1300 aut, meziročně o 120 procent více.

Čína rostla o pouhé procento

Na růstových trzích v Číně se prodej aut zvýšil pouze o procento na 20.800 aut. V Indii automobilka zvýšila odbyt o 6,7 procenta na více než 3000 aut. Pozitivně se podle Baláže vyvíjely i další trhy. V Egyptě prodej meziročně vzrostl o 84 procent, Izraeli o 52 procent a v Austrálii o 39 procent.

Škoda Auto v lednu prodala 34.200 vozidel Octavia, 20.000 Fabií, 9500 aut Superb, 6200 modelů Yeti, 2600 Roomsterů, 1100 Octavií Tour, 1500 modelů Rapid v Indii a 253 modelů Citigo v ČR. Nejvíc se zvýšil zájem o model Yeti, jehož prodej meziročně vzrostl o 34,5 procenta. Následoval Roomster s nárůstem 21,3 procenta. Naopak o 11,2 procenta poklesl prodej aut Superb.