Článek
Automobilka už nyní sdělila několik technických podrobností. Obě verze bude pohánět výhradně vidlicový osmiválec, dopovaný dvěma turbodmychadly. Chybět nebude pro BMW typické proměnné časování sacích i výfukových ventilů. Motor s objemem 4395 ccm má výkon 560 koní, nebo chcete-li 412 kW, kterých dosahuje při rovných 7000 otáčkách. Točivý moment vrcholí při 680 Nm, dostupný je už od 1500 otáček do 5750 otáček.
Kupé zrychlí na stovku za 4,2 s, 200 km/h pokoří za 12,6 s a omezovač další rozlet zabrzdí při tradičních 250 km/h (s M paketem lze nejvyšší rychlost odblokovat na 305 km/h). Kabrio pohání stejný motor, ale zejména kvůli vyšší hmotnosti je o trochu pomalejší – 0-100 lm/h za 4,3 a 0-200 km/h za 13,1 vteřiny. Nejvyšší rychlost je stejná. Spotřeba paliva je u kupé nepatrně nižší – 9,9 l vs. 10,3 l /100 km.
Samozřejmostí je pohon zadních kol a samosvorný diferenciál. O přenos síly se stará dvouspojková automatická převodovka – má sedm stupňů. Pohotovostní hmotnost je ale značná a dosahuje 1850 kilogramů u kupé a 1980 kg u otevřené verze.
Cena zatím nebyla zveřejněna, prodej by měl být zahájen v červnu. Kupé se ukáže v březnu v Ženevě, kabriolet o měsíc později na autosalonu v New Yorku.