Automobilka už nyní sdělila několik technických podrobností. Obě verze bude pohánět výhradně vidlicový osmiválec, dopovaný dvěma turbodmychadly. Chybět nebude pro BMW typické proměnné časování sacích i výfukových ventilů. Motor s objemem 4395 ccm má výkon 560 koní, nebo chcete-li 412 kW, kterých dosahuje při rovných 7000 otáčkách. Točivý moment vrcholí při 680 Nm, dostupný je už od 1500 otáček do 5750 otáček.

BMW M6 (2012)

BMW M6 (2012) - v základu jsou 19" kola, na přání i dvacetipalcová.

FOTO: BMW

Kupé zrychlí na stovku za 4,2 s, 200 km/h pokoří za 12,6 s a omezovač další rozlet zabrzdí při tradičních 250 km/h (s M paketem lze nejvyšší rychlost odblokovat na 305 km/h). Kabrio pohání stejný motor, ale zejména kvůli vyšší hmotnosti je o trochu pomalejší – 0-100 lm/h za 4,3 a 0-200 km/h za 13,1 vteřiny. Nejvyšší rychlost je stejná. Spotřeba paliva je u kupé nepatrně nižší – 9,9 l vs. 10,3 l /100 km.

BMW M6 (2012)

BMW M6 (2012)

FOTO: BMW

Samozřejmostí je pohon zadních kol a samosvorný diferenciál. O přenos síly se stará dvouspojková automatická převodovka – má sedm stupňů. Pohotovostní hmotnost je ale značná a dosahuje 1850 kilogramů u kupé a 1980 kg u otevřené verze.

Cena zatím nebyla zveřejněna, prodej by měl být zahájen v červnu. Kupé se ukáže v březnu v Ženevě, kabriolet o měsíc později na autosalonu v New Yorku.

BMW M6 (2012)

BMW M6 (2012)

FOTO: BMW

BMW M6 (2012)

BMW M6 (2012)

FOTO: BMW