Společnost General Motors v roce 2009 prošla bankrotovým režimem. Přežití a reorganizaci aktivit podniku tehdy umožnila rozsáhlá státní pomoc. Firma se poté vrátila k zisku a s jejími akciemi se začalo znovu obchodovat na burze.

Automobilka GM nyní sází především na svou značku Chevrolet, jejíž prodej se loni vyšplhal na rekordních 4,76 miliónů vozů. "Působivý růst Chevroletu na vyspělých i rozvíjejících se trzích je výsledkem silné nové produktové řady, která splňuje různé potřeby zákazníků po celém světě," uvedl generální ředitel GM Dan Akerson.

Značka Chevrolet nyní podle agentury DPA nachází čím dál více fanoušků rovněž v Evropě. "V roce 2012 rozšíříme svůj sortiment o další skvělé vozy, protože usilujeme o pokračování růstu na všech svých klíčových trzích," řekl prezident mezinárodních aktivit GM Tim Lee.