Článek
Speciální edici roadsteru 4/4 lze získat buď v červené, černé nebo bílé barvě (posledně jmenovaná je pojmenovaná Old English white, ostatní dvě barvy mají v názvu jako první slůvko "sport"). Narozeninovou edici poznáte podle černých, ručně vyplétaných kol a tmavého interiéru.
Při podrobnějším zkoumání uvidíte na kapotě plaketku s číslicí „75“ a decentní tmavou lištu. Jinak se vzhled příliš nezměnil, což je u roadsteru s dřevěnou karoserií (!), jehož vzhled se v základních rysech vyrábí v takřka nezměněné podobě už 75. rokem (a notabene u britského výrobce), vcelku pochopitelné. Sluší se dodat i to, že Morgany byly vždy vyráběny ručně a platí to i pro zatím poslední model.
Původní osmnáctistovku nahradil dvoulitrový čtyřválec. Ten má výkon 157 koní a točivý moment 187 Nm, což sice neohromí, ale vzhledem k nízké hmotnosti – pouhých 920 kilogramů – je zrychlení z nuly na stovku otázkou 7,2 vteřin. Nejvyšší rychlost činí 189 km/h, což není mnoho, ale jízda s Morganem je hlavně o pocitech z jízdy.
Výše popisovaný roadster s pohonem zadních kol přijde v přepočtu na 1,2 miliónu korun (bez dopravy a předprodejní přípravy). Od loňského roku je v Česku opět oficiální zastoupení.