Nový model od Bentley se poprvé naživo představí v lednu na detroitském autosalonu. Novinka nahrazuje původní model s šestilitrovým dvanáctiválcem z modelů GT a GTC. Přeplňovaný osmiválec sice většinou nedosahuje vytříbenosti atmosférických dvanáctiválců, v tomto případě ale Bentley snížil spotřebu paliva (a potažmo emisí CO2) o citelných 40 procent.

Nový čtyřlitrový vidlicový osmiválec je původem z koncernu VW, kde plní úlohu výkonného benzínového motoru zejména pro větší modely Audi (například S8). V případě Bentley Continental GT je jeho výkon 507 koní (373 kW), kterých motor dosahuje při 6000 otáčkách. Točivý moment má hodnotu 660 Nm a je dostupný už v 1700 otáčkách a udávaná hodnota neklesne až do 5000 otáček.

Britové zatím neřekli, kolik nový motor spotřebuje paliva, udávají alespoň hodnotu dojezdu na jednu nádrž přes 800 kilometrů (spotřeba by při objemu nádrže měla oscilovat kolem 11 l/100 km). Zatím neznáme ani hodnoty zrychlení 0-100 km/h (Bentley uvádí „pod pět vteřin“) a nejvyšší rychlost (automobilka uvedla „více než 290 km/h").

Výkon se standardně přenáší na všechna čtyři kola skrz mechanický centrální samosvorný diferenciál Torsen. Zadní náprava je při distribuci točivého momentu mírně favorizována, poměr je 40:60.

Standardem jsou dvacetipalcová kola, za příplatek ale můžete mít i o jeden palec větší velikost. V nabídce je sedm laků karoserie. Netřeba dodávat, že interiér je plný luxusních materiálů se špičkovým dílenským zpracováním. Prodejní cena zatím nebyla oznámena, začátek prodeje odhadujeme na jarní měsíce příštího roku.