V nabídce je zatím jediný motor – čtyřválcová dvanáctistovka s výkonem 55 kW, respektive 75 koní. Standardem je pětistupňová manuální převodovka. Na výběr jsou tři výbavové stupně – Acces, Trend a Dynamique. Nejlevnější provedení přijde na 164 900 korun, naopak nejdražší je verze s robotizovanou převodovkou a výbavou Dynamique - ta v Česku přijde na 229 900 korun.

Základní verze má 14palcová ocelová kola, dva přední airbagy nebo centrální zamykání. Chybí ale elektrický posilovač řízení (!) či otáčkoměr, u nejlevnější verze nenajdete ani rádio (originální nelze v této výbavě dokoupit) či manuální klimatizaci. Lepší je připlatit si za verzi Trend, která je lépe vybavena (4x airbagy, manuální klimatizace), nepochopitelně ale nedostanete ani nyní otáčkoměr (!), připlácí se i za patnáctipalcová litá kola (14 500 Kč) a metalízu (9 300 Kč).

Technické srovnání Twingo vs. Citigo
ModelTwingo 1,2 16V
1.0 MPI
Délka3687 mm
3563 mm
Šířka1654 mm
1641 mm
Výška1470 mm
1478 mm
Rozvor2637 mm
2420 mm
Počet dveří3
3
Kufr165 / 959 l
251 / 951 l
Hmotnost (pr./už.)
1025 kg / 350 kg
929 kg / 436 kg
Motor (ccm)
1149, čtyřválec
999, tříválec
Výkon při ot./min.
55 kW / 75 k při 5500 55kW / 75 k při 6200
Max. rychlost, 0-100 km/h
170 km/h, 12,3 s 
171, km/h 13,2 s 
Toč. moment107 Nm při 4250 ot.
95 Nm / 3000 Nm
Spotřeba5,9/3,7/4,5 l
5,9/ 4,0 /4,7
Cena (Kč)
194 900 (Trend)
204 900 (Ambition)
Škoda Citigo (2011)

Škoda Citigo (2011)

FOTO: Martin Žemlička, Novinky

Škoda Citigo (2011) -

Škoda Citigo (2011)

FOTO: Martin Žemlička, Novinky