Začátkem příštího roku Opel nabídne pro Insignii, zástupce střední třídy, nový turbodisesel s označením 2.0 CDTI BiTurbo. Čtyřválec o objemu dvou litrů dosahuje výkonu 143 kW (195 k),  točivý moment má hodnotu 400 Nm. Motor s technologií common-rail má přímé vstřikování paliva do válců a sekvenční dvoustupňové přeplňování (více v samostatném boxu).

S tímto motorem sprintuje Insignia z klidu na 100 km/h za 8,7 vteřiny a rozjede se až na 230 km/h. Spotřeba paliva v kombinovaném režimu dosahuje dle výrobce hodnoty 4,9 l / 100 km.

Česká prodejní cena začíná na částce 769 900 korun. Standardem je pohon přední nápravy, přikoupit lze i systém 4x4.

Jak funguje BiTurbo
Systém BiTurbo využívá dvě různě velká turbodmychadla, která pracují buď samostatně, nebo společně. Malé turbodmychadlo pomáhá odstraňovat prodlevu (tzv. turbo lag či turboefekt), kdy se po sešlápnutí plynu pár desetin vteřiny „nic neděje“. Při 1500 otáčkách je díky prvnímu z turbodmychadel, které má za úkol spontánní reakce už od nízkých otáček, k dispozici točivý moment 350 Nm.
V oblasti středních otáček pracují obě turbodmychadla společně. Ve vyšších otáčkách (od zhruba 3000 ot/min) proudí celý objem výfukových plynů přímo na turbínu velkého turbodmychadla, čímž je docíleno vysokého výkonu motoru v nejvyšších otáčkách.
Technickou zajímavostí je dvojité chlazení stlačeného vzduchu (tzv. „twin cooler system“), které díky více ochlazenému vzduchu rychleji plní spalovací prostory motoru a tím zvyšuje účinnost.