Článek
Pod kapotou nového GS 250 je šestiválec s objemem 2,5 litru a výkonem 154 kW (209 koní) při 6400 otáčkách. Točivý moment dosahuje hodnoty 253 Nm při 4800 otáčkách. GS 250 tak zrychluje z 0 na 100 km/h za 8,6 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 230 km/h. Spotřeba paliva činí v kombinovaném režimu 8,9 l/100 km. Výkon se přenáší na zadní kola.
Motor 2,5 l V6 je spojen se šestistupňovou automatickou převodovkou s funkcí sekvenčního řazení. Oproti minulé generaci má převodovka rychlejší řazení (o kolik automobilka neudává) a používání automatických meziplynů při řazení nižších převodových stupňů.
Nové GS má o 14 procent tužší karoserii a upravené zavěšení podvozku (konkrétní změny opět nejsou nepochopitelně uvedeny). Nový je i displej palubního počítače (jeho úhlopříčka má nadprůměrných 12,3 palců). Kufr má 566 litrů - ale pouze pokud pod podlahou není rezerva, ale pouze lepící sada.
GS 250 se bude nabízet i v úpravě F Sport. Prodejní cena zatím nebyla zveřejněna. Modelovou řadu GS představil Lexus již v polovině srpna. [celá zpráva]