Nejsportovnější Astru OPC poznáte podle speciálně tvarovaných nárazníků, aerodynamických nástavců prahů karoserie, velkého střešního spojleru a dvou koncovek výfuku. Uvnitř je zploštělý volant a sportovní sedačky.

Astra OPC má pod kapotou turbodmychadlem přeplňovaný zážehový čtyřválec o  objemu 2,0 l a výkonu 206 kW, respektive 280 koní. Na přední kola se přenáší točivý moment 400 Nm. Motor je propojen se 6stupňovou manuální převodovkou. Astra OPC dosahuje maximální rychlosti až 250 km/h, zrychlení na stovku zatím automobilka neuvedla.

Podvozek, laděný na Nürburgringu, vychází z Astry GTC (ta se zatím v Česku neprodává). Rozdílem je adaptivní podvozek FlexRide, u něhož lze přepínat charakteristiky tlumičů pérování, účinek posilovače řízení a reakci elektronického pedálu plynu. Standardem pro OPC je samosvorný diferenciál a brzdy Brembo.

Prodej bude zahájen v létě příštího roku. Cenu zatím Opel neuvedl.