Článek
Sporťák genX má být podle sdělení firmy odpovědí na měnící se způsob života a zvyklostí zákazníků, ke kterým je nutí měnící se doba. GenX proto přichází i ze zajímavým řešením interiéru, který je možné po sklopení střechy rozšířit a umožnit tak pasažérům využít pohodlné lůžko. Vůz nabízí i praktické odnímatelné schránky po stranách vozu, které tak nahrazují úložný prostor kufru.
Mezi další studie firmy EDAG patří například pick-up s ambicemi offroadu nazvaný Scout. Představen byl v roce 1999 rovněž v Ženevě. Jako předloha designérům posloužil Mercedes řady M. O rok později byla návštěvníkům představena studie automobilu vyšší střední třídy 2000.
V roce 2001 se EDAG podílel na vývoji pohledného kupátka Keinath GT/C, které později doplnila i verze kabriolet. Loni v Ženevě firma představila studii MPV. Čelní sklo automobilu kapkovitého tvaru CINEMA 7D bez přerušení přechází ve střechu a nabízí tak cestujícím panoramatický výhled.
EDAG |
Německá vývojářská a designérská společnost založená v roce 1969. Zastoupení má například ve Francii, Španělsku, Švédsku, Maďarsku, Indii, Austrálii či Spojených státech. Své závody má postaveny většinou v blízkosti světových automobilek jako je tomu v případě Volkswagenu v německém Wolfsburgu, BMW v americkém Spartanburgu. |
Zdroj: Autoindex |