Od roku 1978 se v Evropě prodalo na 800 tisíc "starých" Coltů a ten nový, vycházející ze stejné skupiny jako Colt Compact prodávaný v Japonsku od konce roku 2002, prý nezůstane pozadu. Oproti svému japonskému "vzoru" však bude přestavěn pro potřeby a řidičské schopnosti evropského zákazníka.

Evropský model se bude od toho japonského lišit zcela novým interiérem, ve kterém se mimo jiné objeví nově navržená přístrojová deska, skořepinová přední sedadla nebo důmyslná multifunkční centrální konzole. Karosérie se díky dalšímu páru dveří prodlouží a předek vozu získá expresívnější vzhled.

Jako pohonná jednotka budou na výběr benzínové motory o objemu 1.1, 1.3 a 1.5 litru a dva 1.5 litrové diesely DOHC se systémem přímého vstřikování paliva do válců. Přičemž většina motorů bude do automobilů montována s manuální a na požádání inovativní automatickou převodovkou.