Článek
Automobilka v současnosti pracuje na rozšiřování mladoboleslavského závodu. V rámci zvyšování kapacity se má zvednout denní produkce Octavií z 800 na 1200 vozů. Produkce Fabií by měla zůstat na 1200 vozech.
Koncept liftbacku MissionL, který je blízký provedení, jež půjde do sériové výroby, měří 4,5 metru a je jen nepatrně menší než Octavia. Jeho kufr pojme více než 500 litrů zavazadel. Pro auto, které má vedle velkého prostoru zaujmout i nízkou cenou, firma počítá se vznětovými i zážehovými motory.
Kdy Škoda představí šestou modelovou řadu v sériové podobě, dosud zástupci automobilky neoznámili. S velkou pravděpodobností to ale bude příští rok na jaře na autosalonu v Ženevě. Na stejné akci zřejmě ukáže i sedmou modelovou řadu v podobě mini vozu z koncernové platformy New Small Family, který se má vyrábět v Bratislavě. Premiéru na českém trhu by si auto mělo odbýt ještě letos na přelomu října a listopadu. Do konce roku by pak mělo přijít na domácí trh.
Škoda chce od příštího roku v dalších dvou až třech letech představovat každých šest měsíců nový vůz. Pro nejbližší dobu se hovoří například o třetí generaci Octavie a o novém rodinném velkoprostorovém autě.