Citroën slibuje, že nový Jumpy nabídne cestujícím větší komfort především díky upraveným sedadlům a lepšímu odhlučnění kabiny. Z hlediska bezpečnosti nezůstává Jumpy pozadu a zákazníky bude lákat zesílenými kotoučemi předních brzd. Ventilové kotouče si Jumpy vypůjčil z modelu C8. Systém ABS s elektronickým rozdělovačem brzdného účinku (EBD) je dodáván na přání pro verzi furgon. Dalšími užitečnými repektive nezbytnými pomocníky jsou tempomat či čelní (součástí standardní výbavy) a boční aribagy řidiče a spolujezdce.

Nabídka pohonných jednotek zahrnuje tři motory 1,9 HDi a 2,0 HDi nabízející výkon 95 koní a 2,0 HDi s výkonem o 25 koní vyšším. Vybrat si bude možné rovněž ze třech verzí karosérie - uzavřený nebo prosklený furgon pro přepravu zboží a polokombi pro současnou přepravu osob a zboží.