Článek
Ferrari 458 Spider má poháněná zadní kola, o pohon vozu se stará atmosférický osmiválec se zdvihovým objemem čtyři a půl litru. Nejvyšší výkon má hodnotu 570 koní (425 kW) při 9000 (!) otáčkách a 540 Nm při 6000 otáčkách. Stejné parametry má i kupé, ze kterého 458 Spider vychází.
Vidlicový osmiválec je umístěn uprostřed a nabídne přímé vstřikování. Výrobce udává kombinovanou spotřebu 11,8 litrů na sto, ale to je spíše orientační údaj. Výkony motoru berou dech: zrychlení 0-100 km/h zvládne novinka z Maranella pod 3,5 vteřiny (přesný údaj zatím chybí), nejvyšší rychlost dosahuje hodnoty přes 320 km/h.
Převodovka je dvouspojková, automatická a má sedm stupňů. Rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu činí 42:58, zcela totožné jako v případě 458 Italia. Suchá hmotnost Ferrari 458 Spider činí 1430 kilogramů, je tedy o padesát kilogramů těžší než kupé.
Pevná střecha se ovládá elektromechanicky, ke stažení stačí 14 vteřin. Ferrari tvrdí, že i při rychlosti 200 km/h a při stažené střeše nemusí váš spolujezdec křičet, abyste jej slyšeli.