Chrysler by podle Manleyho mohl v Číně vyrábět osobní a nákladní vozy prostřednictvím společného podniku italského partnera Fiat a čínské automobilky Guangzhou Automobile Group. Pomocí tohoto podniku by Chrysler mohl urychlit svou expanzi na čínském trhu. "Najít partnera, sjednat dohodu, získat vládní povolení, postavit továrnu, to trvá dlouhou dobu," uvedl Manley. "Fiat tím již prošel," dodal.

Fiat předloni získal pětinový podíl v Chrysleru spolu s kontrolou nad vedením podniku. Svůj podíl již několikrát zvýšil a začátkem června se dohodl na koupit zbývajícího šestiprocentního podílu americké vlády, což mu v Chrysleru zajistí majoritu.

Chrysler v prvním čtvrtletí hospodařil s čistým ziskem 116 miliónů dolarů (dvě miliardy Kč) po ztrátě 197 miliónů dolarů před rokem. Vykázal tak první čtvrtletní zisk od opuštění bankrotového režimu v roce 2009.

Čína předloni díky silnému růstu prodeje vystřídala Spojené státy na pozici největšího automobilového trhu světa. Přední světové automobilky se snaží expanzí v Číně kompenzovat pokles poptávky na rozvinutých trzích.

Aktuální nabídku nových i ojetých vozů značky Chrysler najdete na Sauto.cz.