Článek
Technickou zajímavostí je umístění motoru i převodovky uprostřed pro optimální rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu. Automobil má poháněná všechna čtyři kola. Toyota udává hmotnost vozu méně než 1500 kilogramů. Vůz obouvá devatenáctipalcové pneumatiky.
O pohyb vozu se stará hybridní systém, který zahrnuje klasický zážehový motor a elektromotor (ten je umístěn u přední nápravy). Benzínový šestiválec má objem 3,5 litru a výkon 249 koní (183 kW).
Celkový výkon je včetně elektromotoru 290 koní (220 kW). Jaké je zrychlení 0-100 km/h, nejvyšší rychlost nebo použitá převodovka japonská automobilka neuvedla.
Toyota se s hybridním roadsterem pokusí uspět na 24hodinovém závodě na slavném německém okruhu Nürburgring. Toyota neuvedla, zda hodlá v budoucnu vyrábět podobný kabriolet sériově.