Porsche 911 GT RS 4.0, dodávané výhradně v bílé barvě, pohání kapalinou chlazený plochý šestiválec o objemu čtyři litry s výkonem 368 kW (500 k) při 8250 otáčkách za minutu. Maximum točivého momentu 460 Nm je k dispozici při 5750 otáčkách.

Použitý motor se v rámci řady 911 může pochlubit dvěma „nej“ - jde o motor s největším objemem, jaký kdy byl v řadě 911 použit a také se jedná o motor s nejvyšším litrovým výkonem (125 koní na litr).

Porsche 911 GT RS 4.0 zrychlí z klidu na 100 km/h během 3,9 sekundy a disciplínu 0-200 km/h umí pod 12 vteřin. Spotřebu paliva výrobce u dvoumístného sportovního automobilu s pohonem zadních kol zatím neuvedl. K dispozici ještě není ani hodnota nejvyšší rychlosti (odhadujeme jí kolem 320 km/h).

911 GT RS 4.0 váží 1360 kilogramů; výkonová hmotnost modelu tak má hodnotu 2,72 kg/k. Kvůli úspoře hmotnosti jsou sedadla skořepinová, přední kapota a přední blatníky z karbonu, zadní sklo je vyrobené z plastu.

Poprvé jsou u sériového vozu Porsche kvůli lepší aerodynamice použita na bocích přední části malá přítlačná křídla. Jejich úkolem je zvyšování přítlaku na přední nápravě. Ve spojení se zadním spoilerem je automobil při nejvyšší rychlosti tlačen přítlakem 190 kg.

Novinka se na českém trhu začne prodávat v červenci. Základní cena pro náš trh činí 4 544 000 korun.

Aktuální nabídku nových i ojetých vozů značky Porsche najdete na Sauto.cz.

Aktuální nabídku nových i ojetých vozů najdete na Sauto.cz.