Modernizovaná továrna v Antverpách má do konce roku vyprodukovat asi 240 tisíc Aster, přičemž ve druhé polovině tohoto roku se rozběhne také výroba kombi verzí modelu Astra Caravan. V roce 2005 by z výrobních linek měla sjet i první sportovně stylizovaná třídveřová Astra.

Nová Astra bude startovat s nabídkou pěti zážehových a třech turbodieselů. Benzínové agregáty budou o objemech 1,4 l až 1,8 l s výkony od 75 do 92 kW. Novinkou je turbodiesel 1.9 CDTI o výkonu 110 kW a dvoulitrový přeplňovaný zážehový čtyřválec o výkonu 125 kW. Tento motor je - stejně jako dvoulitrový zážehový turbomotor o výkonu 147 kW - propojený s novou šestistupňovou manuální převodovkou.

O tom, že Astra bude pro Opel číslem jedna, svědčí i mohutný investiční program, který se dotkl nejen závodu v Antverpách, ale i dalších lokalit automobilky v německé Bochumi a britské Ellesmere Port. Vozům Mazda 3 a VW Golf řady 5 tak roste silný konkurent.

V Antverpském závodě se modernizace dotkla především lisovny, která díky téměř dvojnásobné rozloze zpracuje až 80 tisíc tun ocelových plechů ročně. A pozadu nezůstala ani karosárna a další související odvětví výroby.

Zvýšené nároky jsou kladeny i na zaměstnance, pro které je naplánováno na 150 tisíc tréninkových hodin.