Pohon vozu má na starost pětilitrový osmiválec, který je dopován dvěma turbodmychadly. Jeho celkový výkon činí 1115 koní při 6900 otáčkách, červené pole otáčkoměru přitom začíná při 7250 otáčkách. Točivý moment má hodnotu 1200 Nm při 4100 otáčkách. To vše při pohotovostní hmotnosti 1435 kilogramů znamená drtivé pružné zrychlení i nejvyšší rychlost.

Zrychlení 0-100 km/h je otázkou 2,9 vteřiny, z klidu na rychlost 200 km/h zvládne Agera R za 7,5 vteřiny. Disciplínu 0-200-0 km/h „umí“ Koenigsegg Agera R za famózních 12,7 vteřiny. Nejvyšší rychlost si výrobce zatím nechal pro sebe, pneumatiky mají každopádně rychlostní index 420 km/h. V zatáčkách dovede automobil generovat přetížení až 1,6 g.

Kombinovaná spotřeba paliva činí 14,7 litru na sto kilometrů. U takto výkonných vozů je to však obvykle pouze teoretická hodnota. Palivová nádrž má dostatečnou kapacitu – 80 litrů. Motor mimochodem splňuje emisní normu Euro 5. Poháněná jsou zadní kola a hmotnost je rozložena téměř ideálně – 45 procent je na přední nápravě, zbytek na zadní.

Koenigsegg Agera R využívá sedmistupňovou automatickou převodovku. Keramické brzdy na obou nápravách mají průměr 397 mm (vpředu) a 380 mm (vzadu). Použité pneumatiky mají rozměr 265/35 R19 (vpředu) a 345/30 R20 (vzadu).

Záruka na vůz je tři roky, pořizovací cena zatím nebyla uveřejněna.

Aktuální nabídku nových i ojetých vozů najdete na Sauto.cz.