Největší česká automobilka pošesté v historii mění své logo. Nejdůležitější změna proběhla na hlavní části loga, totiž okřídleném šípu. Ten je v novém provedení podstatně větší. Odstín zeleného okřídleného šípu se změnil z dosavadní „přírodní zelené” na světlejší zelenou. Vnější části nového loga zdobí chromový vzhled.

„Škoda se postupně mění a je to vidět. Náš nový design a svěží vystupování odráží naše plány do budoucna,” řekl k novému firemnímu designu Jürgen Stackmann, člen představenstva za oblast marketingu a prodeje.

Minulé černo-zelené provedení loga používala Škoda Auto od roku 1999. Předchozí firemní znak s okřídleným šípem, který měl modro-bílou barvu, mladoboleslavská automobilka používala od roku 1926.

FOTO: Novinky.cz, ČTK

Na vozech, které Škoda nabízí zákazníkům, se nové logo objeví až příští rok. Nebude jej mít ani malý rodinný vůz, který firma hodlá uvést letos na podzim. Nový firemní design by se měl postupně začít objevovat u prodejců Škody. Nový vzhled by měly mít všechny nově otevírané autosalony. U těch stávajících bude záležet na vlastnících, kdy se rozhodnou do změny investovat.

Prvním autosalonem v novém kabátě má být ještě letos otevíraná prodejna ve švýcarském Curychu. Škoda Auto si loni stanovila cíl do roku 2018 svou výrobu zdvojnásobit na nejméně 1,5 miliónu vozů.

Představená designová studie má stavět na charakteristických prvcích značky. Nápadný je dlouhý rozvor a krátké převisy karoserie, které umožnily vytvořit nadprůměrný vnitřní prostor a propůjčit vozu ve spojení s dynamickou linií střechy zajímavý vzhled.

Aktuální nabídku nových i ojetých vozů značky Škoda najdete na Sauto.cz.