Článek
Pohon vozu má na starost 3,8 litrový osmiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly. Celkový výkon činí 600 koní (441 kW) a aby se to dobře pamatovalo, točivý moment má stejnou hodnotu. Motor se nechá vytočit až do 8500 otáček, točivý moment je dostupný od 3000 do 7000 otáček.
Výkon se přenáší na zadní kola prostřednictvím automatické sedmistupňové dvouspojkové převodovky. Spotřeba paliva u tohoto typu vozu není úplně důležitá, nicméně dle výrobce spotřebuje McLaren MP4-12C každých sto kilometrů v průměru 11,7 litru benzínu.
Když sešlápnete plynový pedál, zrychlíte z klidu na stokilometrovou rychlost za 3,3 vteřiny (závodní pneu tento čas sníží na 3,1 vteřiny), 0-200 km/h je otázkou 9,1 vteřiny (8,9 vteřiny se závodním obutím). Automobil přestane zrychlovat až při 330 km/h. Za motorem nezaostávají ani brzdy, ze stokilometrové rychlosti zastavíte na 30,5 metrech.
Podařilo se udržet nízkou hmotnost
Cílem tvůrců bylo udržet u McLarenu MP4-12C nízkou hmotnost, což se podařilo – suchá hmotnost při použití speciálních pneumatik je pouhých 1301 kilogramů, se standardním obutím je to o 35 kilogramů více. Poměr výkonu na tunu hmotnosti činí 461 koní.
Cílem tvůrců bylo udržet u McLarenu MP4-12C nízkou hmotnost, což se podařilo.
Cena za nový McLaren činí ve Velké Británii 168 500 liber, tj. zhruba 4,86 miliónu korun. McLaren v Česku nemá své zastoupení, nejbližší je v Německu.