Vzhled nástupce Pagani Zonda se asi nebude líbit každému, faktem je, že design vozu je navržen pro co nejlepší aerodynamiku. O pohon se jako již tradičně stará motor od AMG. Huayru pohání dvanáctiválec s objemem šest litrů, který je navíc „dopován“ dvěma turbodmychadly. Výsledkem je 710 koní a 1000 Nm (!) točivého momentu.

Vzhledem k nízké hmotnosti 1350 kilogramů se nelze divit, že zrychlení i nejvyšší rychlost berou dech – 0-100 km/h za 3,3 vteřiny a 370 km/h jsou parametry, kterým může konkurovat málokterý sporťák.

Poháněná jsou klasicky zadní kola, převodovka je samočinná a má sedm rychlostních stupňů. Rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu je 44:56.

Světovou premiéru si nový supersport odbude na ženevském autosalonu. Pokud máte o Pagani Huayra zájem, připravte si 25 miliónů korun.